85版
春意盎然
水墨江南
紫色梦幻
绿之印象
绿意盎然
蓝色天空
黑色旋风
沉痛送别台山同
凤凰花又开
台山培英新校区
热烈祝贺台山培
UID:864
["彩虹"]
旧市平凡gg亦漏好多脚毛到丐啦
的,我记得gg同几个男仔带部收音机上石化山收听台湾之音,吾信喊区放张相上来睇下
UID:2919
真由美:["彩虹"] 旧市平凡gg亦漏好多脚毛到丐啦 的,我记得gg同几个男仔带部收音机上石化山收听台湾之音,吾信喊区放张相上来睇下
UID:829
CCC: 真由美:["彩虹"] 旧市平凡gg亦漏好多脚毛到丐啦 的,我记得gg同几个男仔带部收音机上石化山收听台湾之音,吾信喊区放张相上来睇下楼上2位mm:糸洛我旧市住过石花山那里、常看到平凡gg穿裤头打结宽裤、上穿唐装左手拿录音机、右手借南霸天的手杖、同一班男女上石花山.......吾知做乜
3C妹:系卖见到丐班人呀?
平凡人: CCC: 真由美:["彩虹"] 旧市平凡gg亦漏好多脚毛到丐啦 的,我记得gg同几个男仔带部收音机上石化山收听台湾之音,吾信喊区放张相上来睇下楼上2位mm:糸洛我旧市住过石花山那里、常看到平凡gg穿裤头打结宽裤、上穿唐装左手拿录音机、右手借南霸天的手杖、同一班男女上石花山.......吾知做乜3C妹:系卖见到丐班人呀?
CCC: 平凡人: CCC: 真由美:["彩虹"] 旧市平凡gg亦漏好多脚毛到丐啦 的,我记得gg同几个男仔带部收音机上石化山收听台湾之音,吾信喊区放张相上来睇下楼上2位mm:糸洛我旧市住过石花山那里、常看到平凡gg穿裤头打结宽裤、上穿唐装左手拿录音机、右手借南霸天的手杖、同一班男女上石花山.......吾知做乜3C妹:系卖见到丐班人呀? 平凡gg:丐班黑超友似从对岸空降落来做特x多d难道哥哥系寻伏下来的美蒋特x,专门上山和丐班人对暗号
难道哥哥系寻伏下来的美蒋特x,专门上山和丐班人对暗号
UID:1147
3cj啊,吾系南霸天互,系黄世仁哇
彩虹: CCC: 真由美:["彩虹"] 旧市平凡gg亦漏好多脚毛到丐啦 的,我记得gg同几个男仔带部收音机上石化山收听台湾之音,吾信喊区放张相上来睇下楼上2位mm:糸洛我旧市住过石花山那里、常看到平凡gg穿裤头打结宽裤、上穿唐装左手拿录音机、右手借南霸天的手杖、同一班男女上石花山.......吾知做乜 3cj啊,吾系南霸天互,系黄世仁哇
彩虹mm:系卖
平凡人: 彩虹: CCC: 真由美:["彩虹"] 旧市平凡gg亦漏好多脚毛到丐啦 的,我记得gg同几个男仔带部收音机上石化山收听台湾之音,吾信喊区放张相上来睇下楼上2位mm:糸洛我旧市住过石花山那里、常看到平凡gg穿裤头打结宽裤、上穿唐装左手拿录音机、右手借南霸天的手杖、同一班男女上石花山.......吾知做乜 3cj啊,吾系南霸天互,系黄世仁哇 彩虹mm:系卖
UID:565
平凡人: 系唔系呀睇清楚D先估呀![此帖子已被 平凡人 在 2009-2-7 9:26:20 编辑过]
系唔系呀睇清楚D先估呀!
[此帖子已被 平凡人 在 2009-2-7 9:26:20 编辑过]
系卤哇!旧时到穷间屋住宁个同学系同呆争真由美咯,不过吾系住后面,系住前面三楼咯!
平凡人: 彩虹: CCC:楼上2位mm:糸洛我旧市住过石花山那里、常看到平凡gg穿裤头打结宽裤、上穿唐装左手拿录音机、右手借南霸天的手杖、同一班男女上石花山.......吾知做乜 3cj啊,吾系南霸天互,系黄世仁哇 彩虹mm:系卖
彩虹: CCC:楼上2位mm:糸洛我旧市住过石花山那里、常看到平凡gg穿裤头打结宽裤、上穿唐装左手拿录音机、右手借南霸天的手杖、同一班男女上石花山.......吾知做乜 3cj啊,吾系南霸天互,系黄世仁哇
CCC:楼上2位mm:糸洛我旧市住过石花山那里、常看到平凡gg穿裤头打结宽裤、上穿唐装左手拿录音机、右手借南霸天的手杖、同一班男女上石花山.......吾知做乜
3Cj:呆好惊哇, 快走咯
四眼光头佬: 平凡人: 系唔系呀睇清楚D先估呀![此帖子已被 平凡人 在 2009-2-7 9:26:20 编辑过]系卤哇!旧时到穷间屋住宁个同学系同呆争真由美咯,不过吾系住后面,系住前面三楼咯!
四眼光头佬: 平凡人:系唔系呀睇清楚D先估呀![此帖子已被 平凡人 在 2009-2-7 9:26:20 编辑过]系卤哇!旧时到穷间屋住宁个同学系同呆争真由美咯,不过吾系住后面,系住前面三楼咯!
平凡人:系唔系呀睇清楚D先估呀![此帖子已被 平凡人 在 2009-2-7 9:26:20 编辑过]
光头佬出来正实咯 真由美冇走计噜咯
CCC: 四眼光头佬: 平凡人:系唔系呀睇清楚D先估呀![此帖子已被 平凡人 在 2009-2-7 9:26:20 编辑过]系卤哇!旧时到穷间屋住宁个同学系同呆争真由美咯,不过吾系住后面,系住前面三楼咯!四眼gg:你够坦诚老实、够胆s
其实呆好惊真由美闹哇!
彩虹: 四眼光头佬: 平凡人:系唔系呀睇清楚D先估呀![此帖子已被 平凡人 在 2009-2-7 9:26:20 编辑过]系卤哇!旧时到穷间屋住宁个同学系同呆争真由美咯,不过吾系住后面,系住前面三楼咯! 光头佬出来正实咯 真由美冇走计噜咯 乜真由美mm你?出来造反啦
光头佬出来正实咯 真由美冇走计噜咯 乜真由美mm你?出来造反啦