论坛风格切换切换到宽版
  • 545248阅读
  • 11397回复

30年前的台城 [复制链接]

上一主题 下一主题
离线真由美

发帖
3553
金钱
3666
经验值
3365
只看该作者 6810楼 发表于: 2009-06-03
["平凡人"][真由美]哈哈,吾系通济路放大张乃A聂睇准咯

彩虹,古中带你去北陡吃海鲜吃个够皮,实行三包

等吃个够皮之后......1包抹枱抹凳

2包入厨房洗碗洗碟3包系....你自己谂咯

平凡gg,谂坏你个脑咯,巧嘟A你造岀来,其实好多网友吾认得岀丐街系乃,gg,你喊jh上来认下衣

离线平凡人

发帖
6665
金钱
13547
经验值
5267
只看该作者 6811楼 发表于: 2009-06-04
真由美:
["平凡人"][真由美]哈哈,吾系通济路放大张乃A聂睇准咯

彩虹,古中带你去北陡吃海鲜吃个够皮,实行三包

等吃个够皮之后......1包抹枱抹凳

2包入厨房洗碗洗碟3包系....你自己谂咯

平凡gg,谂坏你个脑咯,巧嘟A你造岀来,其实好多网友吾认得岀丐街系乃,gg,你喊jh上来认下衣

由美mm:唔使谂脑已坏谂多就更坏所以造成失忆症认唔出,想食北陡海鲜餐真难JH去乃呀?唔通又要我梳返两条辮仔佢先肯出来

离线CCC

发帖
14063
金钱
29325
经验值
12245
只看该作者 6812楼 发表于: 2009-06-04
平凡人:
真由美:
["平凡人"][真由美]哈哈,吾系通济路放大张乃A聂睇准咯

彩虹,古中带你去北陡吃海鲜吃个够皮,实行三包

等吃个够皮之后......1包抹枱抹凳

2包入厨房洗碗洗碟3包系....你自己谂咯

平凡gg,谂坏你个脑咯,巧嘟A你造岀来,其实好多网友吾认得岀丐街系乃,gg,你喊jh上来认下衣

由美mm:唔使谂脑已坏谂多就更坏所以造成失忆症认唔出,想食北陡海鲜餐真难JH去乃呀?唔通又要我梳返两条辮仔佢先肯出来

发帖
*
金钱
*
经验值
*
只看该作者 6813楼 发表于: 2009-06-04
哈哈哈,我A徐丐系乃,但我吾讲A你们听。
离线平凡人

发帖
6665
金钱
13547
经验值
5267
只看该作者 6814楼 发表于: 2009-06-04

 

收买大佬好彩遇到你!发挥你的行街本领,第一次到此一遊?当送份礼嘟好呀

发帖
*
金钱
*
经验值
*
只看该作者 6815楼 发表于: 2009-06-04

平凡人兄弟,我系草根阶层个,穷时我系破帽遮颜过闹市个哇。你丐好礼,放两个丐可爱个鸭仔出来欢迎我,整阿心喜到我撑个钱晕反。快,快返旅归口淡气讲先。

平凡人兄弟,唔驶我讲,你应该好熟悉丐系尼哇。

 

[此帖子已被 收买猪骨鸡毛鹅毛鸭毛鸡勤羽 在 2009-6-4 21:25:43 编辑过]

离线CCC

发帖
14063
金钱
29325
经验值
12245
只看该作者 6816楼 发表于: 2009-06-04
平凡gg:糸南塘路吗?
离线真由美

发帖
3553
金钱
3666
经验值
3365
只看该作者 6817楼 发表于: 2009-06-04

["CCC"]平凡gg:糸南塘路吗?

三Cj,吾系穷房水哇,如果穿小路走,行五分钟就系拧条街咯

离线JH2236

发帖
3185
金钱
5272
经验值
50146
只看该作者 6818楼 发表于: 2009-06-05
平凡gg:糸南塘路吗?

三Cj,吾系穷房水哇,如果穿小路走,行五分钟就系拧条街咯

丐系东华街。啱吗MM?平凡GG你揾呆做乜呀?

离线平凡人

发帖
6665
金钱
13547
经验值
5267
只看该作者 6819楼 发表于: 2009-06-05
JH2236:
平凡gg:糸南塘路吗?

三Cj,吾系穷房水哇,如果穿小路走,行五分钟就系拧条街咯

丐系东华街。啱吗MM?平凡GG你揾呆做乜呀?

JH啊!乜你丐排去乃呀?由美怕我谂坏个脑喊你出来救下呆哇

离线平凡人

发帖
6665
金钱
13547
经验值
5267
只看该作者 6820楼 发表于: 2009-06-05

CCC:
平凡gg:糸南塘路吗?

3C妹:呆真个唔A随咯!收买大佬A随又唔讲彩虹讲话通济路又失踪JH讲话东华街由美又到丐讲行5分钟小巷,又冇讲方向东南西北?又过......

离线平凡人

发帖
6665
金钱
13547
经验值
5267
只看该作者 6821楼 发表于: 2009-06-05
[quote user=收买猪骨鸡毛鹅毛鸭毛鸡勤羽]

平凡人兄弟,我系草根阶层个,穷时我系破帽遮颜过闹市个哇。你丐好礼,放两个丐可爱个鸭仔出来欢迎我,整阿心喜到我撑个钱晕反。快,快返旅归口淡气讲先。

平凡人兄弟,唔驶我讲,你应该好熟悉丐系尼哇。

收买大佬:两只鸭仔字丐心气系丐又来支仪丈队烧梅炮仗?你个心还气吗?请多多指教。

离线CCC

发帖
14063
金钱
29325
经验值
12245
只看该作者 6822楼 发表于: 2009-06-05
平凡人:

CCC:
平凡gg:糸南塘路吗?

3C妹:呆真个唔A随咯!收买大佬A随又唔讲彩虹讲话通济路又失踪JH讲话东华街由美又到丐讲行5分钟小巷,又冇讲方向东南西北?又过......

平凡gg:系浩我亦a随乃洛我亦吾讲、由美mm讲5分钟到错!糸4分钟就到
离线彩虹

发帖
9036
金钱
16183
经验值
7488
只看该作者 6823楼 发表于: 2009-06-05
CCC:
平凡人:

CCC:
平凡gg:糸南塘路吗?

3C妹:呆真个唔A随咯!收买大佬A随又唔讲彩虹讲话通济路又失踪JH讲话东华街由美又到丐讲行5分钟小巷,又冇讲方向东南西北?又过......

平凡gg:系浩我亦a随乃洛我亦吾讲、由美mm讲5分钟到错!糸4分钟就到

 

      呆话吾系4分钟,走快乃3分钟自到咯. 呆吾 系gg 吖.

离线彩虹

发帖
9036
金钱
16183
经验值
7488
只看该作者 6824楼 发表于: 2009-06-05
收买猪骨鸡毛鹅毛鸭毛鸡勤羽:

平凡人兄弟,我系草根阶层个,穷时我系破帽遮颜过闹市个哇。你丐好礼,放两个丐可爱个鸭仔出来欢迎我,整阿心喜到我撑个钱晕反。快,快返旅归口淡气讲先。

平凡人兄弟,唔驶我讲,你应该好熟悉丐系尼哇。

 

 

      收买佬:你日日穿巷过街自梗系A随系乃啦,讲来听吖, 你返企口丐久够气未呀

快速回复
限100 字节
如果您在写长篇帖子又不马上发表,建议存为草稿
 
上一个 下一个