论坛风格切换切换到宽版
  • 545246阅读
  • 11397回复

30年前的台城 [复制链接]

上一主题 下一主题
发帖
*
金钱
*
经验值
*
只看该作者 6825楼 发表于: 2009-06-05
平凡人:
[quote user=收买猪骨鸡毛鹅毛鸭毛鸡勤羽]

平凡人兄弟,我系草根阶层个,穷时我系破帽遮颜过闹市个哇。你丐好礼,放两个丐可爱个鸭仔出来欢迎我,整阿心喜到我撑个钱晕反。快,快返旅归口淡气讲先。

平凡人兄弟,唔驶我讲,你应该好熟悉丐系尼哇。

收买大佬:两只鸭仔字丐心气系丐又来支仪丈队烧梅炮仗?你个心还气吗?请多多指教。

平凡兄弟,乜你打升级衣莫?哗,打锣打鼓又烧炮,还吹梅d da寝。丐大阵仗,我丐回想唔心喜到晕反do几难噜,睇怕有排do未出得门噜。

发帖
*
金钱
*
经验值
*
只看该作者 6826楼 发表于: 2009-06-05

 收买佬:你日日穿巷过街自梗系A随系乃啦,讲来听吖, 你返企口丐久够气未呀

彩虹mm,我本来返归口够气噜哗,但一出门又A阿平凡人兄弟的锣鼓炮仗丐大阵仗的欢迎心喜到晕反哇,真系唔知又要口到几时讲得出门噜哗。

你卖讲行3分钟就到个,靠即系你早就A穷系尼个啦。

离线CCC

发帖
14063
金钱
29325
经验值
12245
只看该作者 6827楼 发表于: 2009-06-06
彩虹mm:收买佬gg伛心喜晕反do尾随糸乃街口系A自开古依!

发帖
9878
金钱
10964
经验值
6946
只看该作者 6828楼 发表于: 2009-06-06

  收买佬丐时都吾系向台城穿街过巷, 台城丐时跃冇嘢给佢收咯! 早给乃老头(北方人)捡西去鲁! 佢丐时向美国收买旧货, 成车成车巧收哇! 所以台城乃街佢跃早就吾识啰! 等呆开古咯! 丐条路系从牛屎行到南昌市场其中的一段路! 一转弯就系南昌市场! 因为前面穷挡卖塑料成品店我曾帮衬过! 系未呵真由美靓女?

离线彩虹

发帖
9036
金钱
16183
经验值
7488
只看该作者 6829楼 发表于: 2009-06-06

 

    其实个个子A随个位置系丐上下啦,只系讲吾出个街名啫,系未啊?真由美?

离线彩虹

发帖
9036
金钱
16183
经验值
7488
只看该作者 6830楼 发表于: 2009-06-06

 

     丐排阿光头佬失踪,原来系去开店做老板,聂A随到乃条街吗

 

   

离线彩虹

发帖
9036
金钱
16183
经验值
7488
只看该作者 6831楼 发表于: 2009-06-06

CCC:
彩虹mm:收买佬gg伛心喜晕反do尾随糸乃街口系A自开古依!

 

    3Cj啊,收买佬佢话A平凡gg乃锣鼓喳喳整佢晕到子吾知几时先出得门咯, 吾好等佢开古住啦,先估光头佬间店到乃条街先依

离线真由美

发帖
3553
金钱
3666
经验值
3365
只看该作者 6832楼 发表于: 2009-06-06
["国际自由人"]

  收买佬丐时都吾系向台城穿街过巷, 台城丐时跃冇嘢给佢收咯! 早给乃老头(北方人)捡西去鲁! 佢丐时向美国收买旧货, 成车成车巧收哇! 所以台城乃街佢跃早就吾识啰! 等呆开古咯! 丐条路系从牛屎行到南昌市场其中的一段路! 一转弯就系南昌市场! 因为前面穷挡卖塑料成品店我曾帮衬过! 系未呵真由美靓女?

挽系自由gg好野北陡攴海鲜易你一份,其实屐个个炸炸济A徐乃,但冇个讲出乃输乃

离线平凡人

发帖
6665
金钱
13547
经验值
5267
只看该作者 6833楼 发表于: 2009-06-06
真由美:
["国际自由人"]

  收买佬丐时都吾系向台城穿街过巷, 台城丐时跃冇嘢给佢收咯! 早给乃老头(北方人)捡西去鲁! 佢丐时向美国收买旧货, 成车成车巧收哇! 所以台城乃街佢跃早就吾识啰! 等呆开古咯! 丐条路系从牛屎行到南昌市场其中的一段路! 一转弯就系南昌市场! 因为前面穷挡卖塑料成品店我曾帮衬过! 系未呵真由美靓女?

挽系自由gg好野北陡攴海鲜易你一份,其实屐个个炸炸济A徐乃,但冇个讲出乃输乃

白白又唔见咗餐北陡海鲜宴!好彩又旅估光头佬饺子店?睇下可返两粒饺子吃下......

离线平凡人

发帖
6665
金钱
13547
经验值
5267
只看该作者 6834楼 发表于: 2009-06-06

[quote user=收买猪骨鸡毛鹅毛鸭毛鸡勤羽] 平凡兄弟,乜你打升级衣莫?哗,打锣打鼓又烧炮,还吹梅d da寝。丐大阵仗,我丐回想唔心喜到晕反do几难噜,睇怕有排do未出得门噜。

收买大佬:唔出门唔紧要啦!记得上同学网来丐捞哇

离线平凡人

发帖
6665
金钱
13547
经验值
5267
只看该作者 6835楼 发表于: 2009-06-06
彩虹:

 

     丐排阿光头佬失踪,原来系去开店做老板,聂A随到乃条街吗

 

   

彩虹mm啊!真个系光头佬开个?好似少了两个字护呆灶晚见佢同gucci姐饮茶护?唔通响三凡市开?点估呀

离线CCC

发帖
14063
金钱
29325
经验值
12245
只看该作者 6836楼 发表于: 2009-06-06
平凡人:
彩虹:

 

     丐排阿光头佬失踪,原来系去开店做老板,聂A随到乃条街吗

 

   

彩虹mm啊!真个系光头佬开个?好似少了两个字护呆灶晚见佢同gucci姐饮茶护?唔通响三凡市开?点估呀

平凡gg:光头佬丐时还佐童、吾毛近视噜吗!穷两个字饼枚.....

[此帖子已被 CCC 在 2009-6-6 9:51:00 编辑过]


发帖
9878
金钱
10964
经验值
6946
只看该作者 6837楼 发表于: 2009-06-06
  三C靓女, 勿你巧都吾A呵! 丐间光头佬饺子王早就开咗鲁! 人家光头佬剪完彩先飞去三番市同阿Gucci姐相会鲁嘛! 几浩吾得呢? 佢挽想向三番市开多一间分店哗! 几解吾贺一贺佢呢!
离线CCC

发帖
14063
金钱
29325
经验值
12245
只看该作者 6838楼 发表于: 2009-06-06
自由人gg:s四眼光头老丐沙飞利开一间又一间迟下卖挽发过李嘉诚多多声
离线迟到的人

发帖
2106
金钱
50891
经验值
1052
只看该作者 6839楼 发表于: 2009-06-06
丐间铺好似大叔旧时住拧斜对面
快速回复
限100 字节
如果您在写长篇帖子又不马上发表,建议存为草稿
 
上一个 下一个